Vaikų žaidimų kambario Curiocity įrengimas | AdSystems

Vaikų žaidimų kambario Curiocity įrengimas

Curiocity Megoje

Vaikų žaidimų kambario Curiocity įrengimas

Pabaigus didelius darbus, malonu pasigėrėti rezultatu, tad kartais geriau vėliau negu niekada. Praeitą vasarą duris atvėrė vienas galingiausių projektų šeimai ir vaikams, ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Kauno miesto pakraštyje, PLC „Mega“ pradėjo veikti – „Curiocity“. Tai nėra paprastas žaidimų kambarys, bet taip pat ir ne muziejus. Kaip patys steigėjai pripažįsta, idėją pasiskolino iš JAV. Šalyje įkurta daugiau nei 200 interaktyvių muziejų skirtų vaikams, kuriuose per potyrius ir žaidimą susipažįstama su istorija, geografija, kitais gamtos mokslais.

Skelbiama, kad prie šio projekto dirbo milžiniška kūrėjų komanda kurią sudarė: architektai, grafikos dizaineriai, inžinieriai, projektuotojai, montuotojai, programuotojai, psichologai, edukologai, medikai, tiksliųjų ir gamtos mokslų atstovai, mitybos ir net astronomijos specialistai. Tarp išvardintųjų – ir 14 mūsų meistrų, su kuriais braižėm, virinom, pjaustėm ir konstravom visą tai, kas šiandien ne tik džiugina akį, bet ir atlaiko mažųjų lankytojų aktyvų domėjimąsi. Tiesa, ne visi susimąsto, kad tokiuose projektuose reikia ne tik išmonės, kaip pagaminti gražiai, estetiškai, bet ir saugiai, bei patvariai. Paprastai jaunieji tyrinėtojai labai greitai patikrina bet kokios įrangos tvirtumą ir saugumą, tad džiaugiamės, kad šią misiją ir pareigą prieš juos atliko specialistai iš Lietuvos – Vokietijos įmonės UAB „Tuvlita“, ir patvirtino mūsų naudotų medžiagų ir atliktų darbų kokybę ir saugumą savo sertifikatais. Patikrintą ir sertifikuotą nepaprastų nuotykių erdvę vieni pirmųjų išbandė ir mūsų darbuotojų atžalos.

Projektai kaip šis, pareikalauja itin daug kūrybinės išmonės ir nemažai laiko. „Curiocity“ mums reiškė ne tik atidų, kruopštų ir įtemptą darbą, bet ir sklandžiai suplanuotą ir tinkamai paskirtą laiką, techniniam – gamybiniam išpildymui buvo skirti tik keturi mėnesiai, o projektavimo, gamybos ir montavimo darbai buvo vykdomi paraleliai. Kiekvienas žaidimų erdvės lopinėlis buvo individualiai matuojamas, braižomas, o konstrukciniai elementai pritaikomi išnaudojant visą esamą naudingą plotą. Visa įranga buvo kuriama taikantis prie unikalių architektūrinių, tik tai vietai būdingų interjero ypatumų. Drąsiai galime teigti, kad tai yra unikalūs ir neatkartojami sprendimai, pritaikanti konkrečiam projektui, tad „Curiocity“ lyginti su įprastais žaidimų kambariais, kurie sumontuoti iš plačiai gaminamų įprastų, universalių segmentų, įrenginių, būtų beveik šventvagystė.

Pabaigai skaičiai

Mėgstantiems skaičius: projektui buvo sunaudota daugiau nei 950 m2 aukščiausios kokybės faneros, apie 6 kubiniai metrai džiovintos medienos tašų ir UV spauda padengta beveik 500 m2 skirtingų medžiagų paviršių.

Share: